Veelgestelde vragen - Très Bien Webshop B.V.

Veelgestelde vragen


Bestellen en verzending

Hoe snel wordt mijn bestelling bezorgd?

We werken met kwaliteits- en dagverse producten. Om jou de beste kwaliteit te kunnen bieden, streven we er altijd naar om je bestelling binnen twee werkdagen te verzenden. In 99% van de gevallen heb je je bestelling na verzending binnen 24 uur in huis.

Tijdens extreem drukke periodes zoals Pasen, Sinterklaas en Kerst kunnen we helaas geen garanties geven over de levertijd en kan je bestelling vertraging opleveren. Natuurlijk streven we er altijd naar om je bestelling zo goed en snel mogelijk te verwerken. In deze drukke periodes raden wij aan om je bestelling tijdig te plaatsen, zodat het op de gewenste datum geleverd kan worden.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Ja, dit is mogelijk. Als wij jouw bestelling nog niet in behandeling hebben genomen, kun je per mail of telefonisch een wijziging doorgeven via info@tresbien.nl of 050 36 40 127 en houd je ordernummer bij de hand.

Kan ik een gewenste bezorgdatum aangeven?

Ja, dat kan. In de opmerkingen bij het afrekenen kun je aangeven op welke datum je jouw pakketje graag wilt laten bezorgen. Let op: tijdens drukke periodes (Pasen, Sinterklaas en Kerst) kan de levertijd vertraging oplopen en kunnen we niet altijd garanderen dat je bestelling op de gewenste datum geleverd wordt.

Wat bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen €4,95 voor verzending in Nederland. Voor verzending naar Duitsland, België of Luxemburg bedraagt de verzending €5,95. Alle bestellingen van €40 of meer worden gratis bezorgd.

Door wie wordt mijn pakketje bezorgd?

Je pakketje zal worden bezorgd door Fietskoeriers, dit is dé groene en sociale pakketdienst van Nederland. Fietskoeriers bezorgd 100% van alle pakketjes in 40 Nederlandse steden op de fiets. Buiten de fietssteden werken we samen met DHL. Daarmee willen we onze logistiek slimmer en schoner inrichten en zorgen voor een duurzame verzending van onze pakketten. Kijk voor meer informatie op www.fietskoeriers.nl.


Betaling

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen, namelijk: IDeal, PayPal, Sofort (Duitsland) en Mister Cash (België). Voor bedrijven is het mogelijk om achteraf per factuur te betalen of om de betaling te voldoen door middel van een betaallink die wij na een definitieve bestelling zullen toezenden.

Krijg ik een factuur toegestuurd?

Je krijgt geen geprinte factuur meegestuurd met je bestelling, alleen een pakbon. Wel ontvang je een factuur via de mail. Geen mail ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@tresbien.nl.


Zakelijke bestelling

Hoe kan ik een zakelijke bestelling bij jullie plaatsen?

Als je een zakelijke bestelling wilt plaatsen, kun je dit het beste doorgeven via info@tresbien.nl. De informatie die we nodig hebben is:

  • Welk product en de hoeveelheid
  • De gewenste bezorgdatum
  • Factuuradres en e-mailadres
  • Eventuele tekst voor op een kaartje
  • Ingevuld adressenbestand

Vervolgens zullen we contact met je opnemen over de mogelijkheden en betaling van je bestelling.

Kan ik per factuur betalen?

Ja, bedrijven kunnen bij ons per factuur betalen. Je kunt via de mail aangeven dat je graag per factuur wilt betalen. Nadat wij de benodigde gegevens hebben ontvangen, stellen we een factuur op en versturen we deze per de mail.

Kunnen jullie de cadeau pakketten/doosjes bonbons naar meerdere adressen versturen?

Ja, dit is zeker mogelijk. We mailen het adressenbestand waarin de adresgegevens ingevuld kunnen worden, zodat wij de gegevens gemakkelijker kunnen verwerken. Per adres in Nederland wordt €4,95 verzendkosten berekend en voor adressen in Duitsland, België of Luxemburg rekenen wij €5,95.

Kan ik een kaartje met persoonlijke tekst laten toevoegen?

Jazeker, wij kunnen gemakkelijk een kaartje met een persoonlijke tekst voor je toevoegen of je kunt ervoor kiezen om zelf een kaartje aan te leveren en naar ons per post toe sturen. De kosten hiervan hangt af van de hoeveelheid en soort kaartjes. Het toevoegen van een kaartje dat door ons wordt toegevoegd bedraagt €1,49.


Productinformatie

Wat voor chocolade gebruiken jullie in je producten?

Wij werken met chocolade van het Belgische merk Callebaut. Callebaut maakt enkel gebruik van de beste ingrediënten en produceert al meer dan 100 jaar de Finest Belgian Chocolate. Daarnaast gebruikt Callebaut enkel 100% duurzame cacao en wordt een gedeelte van de opbrengst opnieuw geïnvesteerd in de cacaoboeren en hun gemeenschappen. Wij hechten veel waarde aan duurzame producten en de productie hiervan en daarom werken we graag met leveranciers die werken aan een duurzame wereld.

Hoe zit het met allergenen?

We werken in een omgeving waar kruisbesmetting mogelijk is. Dit betekent dat producten sporen van verschillende soorten allergenen kunnen bevatten. Alle informatie m.b.t. allergenen kun je vinden op de productpagina. Mocht je vragen hebben over allergenen of ingrediënten van een specifiek product, neem dan contact met ons op via info@tresbien.nl.

Waar komen jullie noten vandaan?

Onze noten komen uit alle windstreken. Onze cashewnoten komen bijvoorbeeld uit Vietnam, onze hazelnoten uit Italië, de pinda's uit China en de amandelen uit Spanje. Ook worden de leveranciers regelmatig bezocht om te kijken in welke omstandigheden de noten geoogst en verwerkt worden. Op die manier kunnen we onze klanten verzekeren van de beste kwaliteit noten.



Bon, bon, bon

De heerlijkste Fair Trade bonbons bestel je snel bij ons online. Doosjes bonbons zijn er al vanaf 4,99.

Alle bonbons bekijken

Recepten met onze ingrediënten

Regelmatig werken wij bij Très Bien samen met foodbloggers en andere influencers, om de meest heerlijke gerechten samen te stellen. Benieuwd naar alle gerechten en bijbehorende recepten? Op onze blogpagina vind je ze allemaal terug!

Bekijk alle recepten >